Search found 325 matches

by Yuki-chan
2007-03-03 23:37
Forum: Maaya
Topic: NEW ALBUM 30mins Night Flight - ORICON no.12
Replies: 255
Views: 144751

KAWAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~!!!!!!

muh
by Yuki-chan
2007-03-03 23:29
Forum: Garden of Everything
Topic: Anime! What's new for everybody?
Replies: 35
Views: 23733

omg Bimbou Shimai Monogatari is soo good!!
i cried lots...maybe im sensitive lately XD
very touching(for me it was HUAhUAhUA)...its cool to see people caring for each other that much....

next...Melancholy of Haruhi!!! wtf this title HAuAHuHAuHAUhUA
by Yuki-chan
2007-03-03 23:22
Forum: Garden of Everything
Topic: Ps3 vs Wii vs Xbox360
Replies: 9
Views: 7632

true it way too expensive ps3...and still has lots of bugs on the just released versions~ FF on Wii, maybe it will be the next game from Crystal Chronicles series Kingdom Hearts 3 on Wii....KH3 on Wii...i really think it wouldnt be a good idea XD Wii graphics are kinda....not at ps3 or xbox360 level...
by Yuki-chan
2007-03-03 07:41
Forum: Garden of Everything
Topic: Ps3 vs Wii vs Xbox360
Replies: 9
Views: 7632

Ps3 vs Wii vs Xbox360

which one did you or would you get?! why?! i am a psgirl. I loved playing Wii and got amazed by Xbox360 graphics but i still think ps3 has more hardware potencial...the only problem is the people from sony is messing a little with the market(for example, the backwards compatibility) and DAmn!! FINAL...
by Yuki-chan
2007-02-27 22:38
Forum: Garden of Everything
Topic: memoir.. let us know the story of you
Replies: 360
Views: 259563

where are you kaimugen?! XD you sound like you are in Japan =O
by Yuki-chan
2007-02-27 21:34
Forum: Garden of Everything
Topic: Members photos =O
Replies: 267
Views: 234982

SHUDDAP!!!
you pushed me in the rain D8
and you owe me 32432435kg of ice cream

and i'll never post here again!! because of this embarrassing photo ¬¬ geez, gotta lose some fat quickly~
by Yuki-chan
2007-02-26 14:55
Forum: Maaya
Topic: NEW ALBUM 30mins Night Flight - ORICON no.12
Replies: 255
Views: 144751

[quote="Kaimugen"][quote="Yuki-chan"]ask her if she has black underwear ^^[/quote] :D I dare you to try! (She must have some surely, dammit, now I'm thinking about Maaya in black underwear, thanks Yuki)[/quote] you are welcome ^^ [quote="dillpops"]I thought all girls had black undies - she must have...
by Yuki-chan
2007-02-25 23:43
Forum: Maaya
Topic: NEW ALBUM 30mins Night Flight - ORICON no.12
Replies: 255
Views: 144751

ask her if she has black underwear ^^
by Yuki-chan
2007-02-24 23:50
Forum: Garden of Everything
Topic: Favorite Anime Characters Poll (website I made ^__^)
Replies: 13
Views: 9619

i forgot which chars i've voted for ._.
by Yuki-chan
2007-02-22 04:05
Forum: Maaya
Topic: NEW ALBUM 30mins Night Flight - ORICON no.12
Replies: 255
Views: 144751

i liked the third one XD
and in the fourth one she kinda sang out of tune at some points XD AHuAHuAHAHua wasnt it supposed to disappear in the edition process?! XD


well, anyway i dont have money to buy the album....so im a poor sad person XD~~
by Yuki-chan
2007-02-21 19:40
Forum: Garden of Everything
Topic: Favorite Anime Characters Poll (website I made ^__^)
Replies: 13
Views: 9619

Cool!!
meh gonna try right away xD
by Yuki-chan
2007-02-21 19:39
Forum: Garden of Everything
Topic: 57th Kouhaku Utagassen
Replies: 7
Views: 7724

ohh....
O_o meh gotta try that UAhAUhauah

free stuff.....XD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
by Yuki-chan
2007-02-21 19:38
Forum: Garden of Everything
Topic: UR HIGH FIVE JPOP ARTISTS!!
Replies: 47
Views: 40485

[quote="Kaimugen"]Yuki, about Maaya, can you describe why you are disappointed? Sometimes I also feel that there is something missing in her recent stuff but its hard to pin down. Her voice is better, clearer and stronger (usually) and the lyrics she writes have generally been very good. Its kinda w...
by Yuki-chan
2007-02-04 01:13
Forum: Maaya
Topic: Maaya - fluent in English?
Replies: 32
Views: 21742

isnt acrobat a name of a pokemon? =D zubat evolution?! XD AHUAhUAhuAHUhauah geez~ anyway, i dont think she has fluent english ^^" and the quotation from jpopmusic.com you showed us is proof enough XD and i remember she always saying "im not an english speaker, so i would like you to speak very slowl...
by Yuki-chan
2007-02-04 01:02
Forum: Maaya
Topic: Stupid question about her Lives
Replies: 5
Views: 7218

AHuahuAHuHAU so i guess her lives concerts are mostly for fanclub members ^^ THNKIES A LOT GUYS!!! and yeah!! DAMN YOU SAKAMOTO MAAYA!! WHY COULDNT YOU DO A WORLD TOUR?! XD ARENT YOU CONCERNED ABOUT THE MILLION TREES WE BURN IN OUR MAGICAL RITUALS TO MEET YOU?! money is always a problem ¬¬ ALWAYS AN...